http://www.wintersong.yoyo.pl
Pierwszy boss w Flame Leviathan ta walka w całości odbywa się w pojazdach, staty pojazdów skalują się ze statami graczy. Taktyka wygląda mniej wiecej tak( wolne tłumaczenie z wiki)
Przed walka dobrze jest ustalić trasę po której FL będzie kitowany tak żeby Choppery mogły zostawiać Tard( Spowalnia FL o 75% i może być podpalony) na trasie FL.
Kiedy FL zostanie 'pulniety' targetuje losowo Siege Engine i od tego momentu musi być kitowany po wcześniej ustalonej trasie. Po 30s FL targetuje inny Siege Engine albo jakikolwiek inny pojazd jeżeli Siege Engine został zniszczony.
Siege Engine który w danej chwili nie kajtuje FL powinien jeździć za nim i przerywać FL Flame Jets( długi czas kastowania 10s) używając Electroshock .Siege Engines może używać Ram(meal atak) pomiędzy Fame Jets ale musi być przygotowany w każdej chwili do kitowac FL. Pasażerowie w Siege Engine w pierwszej kolejności powinni zestrzeliwać latające w powietrze paczki z pyrite ammo używając 'Anti-Air Rocket' a jeżeli nic nie ma ich w zasiegu dps'wac używając 'Cannon'.
Teraz kolej na Demolisher. Demolishery muszą się trzymać jak najdalej od FL dpsujac go używając Hurl Boulder (Hurl Pyrite Barrel powinno być trzymane do mometu gdy FL jest 'zestonowany'). Kiedy pasażerowie wsiądą do Demolisher'a kierowca musi jak najszybciej 'katapultowac' ich na tył Flame Leviathana (pojedynczy target dps + healers) i musi uważać żeby dobrze trafić, bo jak spadną kolo FL to jest duża szansa ze się usmażą w Flame Jets. DPS z healerami na tyle FL muszą zabić 4 turrets, po ich zabiciu pojawia się przycisk który po 10s chanelowania stunuje FL, resetuje jego prędkości, w tym momencie Demolishery powinny używać Hurl Pyrite Barrel w idealnym ukladzie FL powinien tez być na palącym się Tard-dzie(plamy oleju). Pozostali pasażerowie w Demoliserach powinni podnosić pyrite ammo. Głownem zadaniem Chopperow jest rozlewanie Tard na drodzie FL który go spowalnia + podpalanie, zbieranie graczy dps z tyłu FL i dowożenie ich do Demoliserow.
Teraz kwestia kitowania, z tego co się zorientowałem plansza jest naprawdę duża i nie widzę sensu kitować go w kółko(filmik na youtube) (po co sobie komplikować życie), najlepiej, przypuszczam, będzie się to robiło po linii prostej ewentualnie przekątnej mapy . Na dole zrobiłem rysunek jak moim zdaniem to powinno wyglądać. Zapraszam do dyskusji. Czopery moga jezdzic na okolo, albo sie trzymac po jednej stronie(moze nawet lepiej) Plusem takiego ustawienia jest to ze Demolisherem moga prawie caly czas DPS przesuwajac sie nieznacznie wzdłóz lini i nie walcza z drugim Demolisherem o pyrite ammo. Tyle z teori a jak to w praniu wyglada to zobaczymy.
A i zobaczcie sobie wszystkie skille na wowiki, Ci co nie znaja angielskiego moga sobie popatrzec na ikonki
http://www.wowwiki.com/Flame_Leviathan
A tu jest filmik na Tubie dokladnie z ustawieniem jak rozrysowalem( po przekatnej wersjia)
http://www.youtube.com/watch?v=GnsVDFMB … re=related
Z filmiku wychodz na to ze oni nie wrzucali DPS na tyl FL bo jest caly czas w ruchu (nie widac rzeby byl sunowany). Inna sprawa ze na niektorych filmikach na planszy sa jakies kolumny ktorych na tym nie ma ( niewiem czy blizz czegos nie zmienil, bo podobno 1 wersjie FL byly za latwe.)
W sumie te 'wykrecone' sprzalki sa niepotrzebne to niby trasa chopperow.
Zapraszam do dyskusji i ewentualnie czekam na pytania.
Tan na marginesie zajebista mam robote no nie
ze moge takie pierdoly robic w czasie pracy
Ostatnio edytowany przez Skarbie (2009-04-07 17:51:53)
Offline